آموزش مهارت‌های فروش و بازاریابیدرس یکم: مهارت‌های پیش‌نیازی در فروش



0
14

برای کسب اطلاعات بیشتر، به این لینک مراجعه نمایید: https://fdrs.ir/y368/ این آموزش به شما کمک می‌کند که روش‌های گوناگون فروش بیشتر و شناخت سیاست‌های راهبردی توسعه مشارکت بین خریدار و فروشنده را بیاموزید و به اعتماد به نفس کافی برای مواجهه با خریدار و مشکلات پیش آمده در هر مرحله از فروش برسید. در این آموزش سعی شده است مهارت‌های کارکردی و ضروری فروش با زبانی ساده و مثال‌های ملموس بیان شود تا کاربرد عملی برای مدیران بازاریابی و فروش شرکت‌ها داشته باشد و نیز به عنوان مطالب علمی قابل طرح در کلاس‌های آموزش روش‌های فروش، مورد استفاده اساتید و دانشجویان محترم قرار گیرد. سرفصل‌های مورد بحث در این فیلم آموزشی عبارت‌اند از: درس یکم: مهارت‌های پیش نیازی در فروش برتری داشتن چرا خرید می‌کنیم؟ ۹ ابزار جهت نفوذ کردن ۶ راز برای ترغیب کردن افراد به خرید درس دوم: شناسایی مهم ترین فروش نحوه بالفعل ساختن پتانسیل درونی نیروی بیکران عقاید تفاوت بین موفقیت و شکست درس سوم: ده گام به سوی کسب مهارت در فروش انجام دادن تکالیف روشن کردن توجه مشتری چگونه بهترین دوست مشتری باشیم آفرینش جلب توجه بررسی صلاحیت‌ها سوالات صلاحیتی محرک‌های نامحدود قدرت زخم‌های روحی کشف روش‌های خرید مشتریان مجاب کردن واقع بینی چگونگی تغییر اعتراض‌ها به موافقت‌ها ترسیم آینده درس چهارم: مهارت‌های پیشرفته فروش فروش مورد انتظار مشتری فروش مطابق با نیاز مشتری فروش مستقیم فروش از طریق ایمیل روند فروش به صورت آنلاین نحوه استفاده از موقعیت‌های کوچک آیا برای ملاقات‌های بیشتر وقت صرف کنم؟ عبور از منشی‌ها حساب‌های کلیدی کارهای شبکه ای پافشاری به فروش داشته باشم؟ نحوه یافتن مشتریان احتمالی فروش به معرفی شدگان تماس چشمی رفتار متفاوت خریداران تفاوت فروش به آقایان و خانم‌ها فروش به نسل میان سال نفوذ به درون ذهن خریدار تشخیص نشانه‌های خرید نهایی کردن فروش ضرورتی ندارد کارایی فروش جانبی ارزنده فروشی ژست مقتدرانه در مذاکرات فروش رقابتی حسن نیت در از بین بردن اعتراضات مشتریان از قیمت‌ها بی اطلاع هستند تبلیغات فروش برای افراد ضعیف کارمزد فروش باعث ایجاد انگیزه نمی‌شود آموزش فروش به چه کسی بستگی دارد؟ ایجاد اهداف فروش چند گانه بستگی پیش بینی آینده به دانش کارکنان آموزش شکست فروش از طریق گروه‌های فروش شفافیت در فروش آنلاین چه زمانی باید فروش محصولات را متوقف کرد رهبران فروش باید مدیریت را فرا گیرند شناخت مشتری به مدیران فروش بستگی دارد نحوه به روز بودن کارکنان فروش مفید برای رشته‌های مدیریت مدرس: سمیه حضوری

Published by: FaraDars — فرادرس Published at: 2 years ago Category: