سمینار تصویری قانون طلایی فروش(تونی الساندرا)



2
7040

اگر می خواهید بیشتر فروش کنید، سود بیشتری هم داشته باشید و بهتر به مشتری هایتان برسید باید شخصیت، خصوصیات اخلاقی و الگوهای رفتاری مشتری را بشناسید، باید سطح توقع مشتری را بدانیم و وقتی آن را فهمیدیم می توانیم بیشتر از توقع مشتری کار کنیم. قانون طلایی فروش می گوید با مردم طوری رفتار کن که دوست دارند با آنها رفتار شود. طوری که گوش دادن به حرف های شما برای آنها آسان باشد. در یک معامله باید طوری رفتار کنیم که خرید برای آنها راحت باشد نه فروش برای ما... به این فرآیند سازگاری گویند یعنی توانایی تغییر روش و استراتژی براساس شرایط فرد مقابل... باید موقع روبرو شدن با یک فرد برحسب اطلاعاتی که از آن فرد به دست می آوریم روش مان را انتخاب کنیم. یکی از زیباترین جنبه های فروش رو در رو اینست که بتوانیم نیاز مشتری را پیدا کنیم و بسته به تک تک مشتری ها راهکارهای مختلفی را به آنها نشان می دهیم و روش مان را تغییر دهیم. روش ما بسته به سبک افراد، شخصیت آنها و رفتارشان مشخص می شود. خریدار هیچ وقت به ما نمی گوید بهترین روش فروش محصول به آنها چیست اما به ما نشان می دهد و به پیام هایی که برایمان می فرستد باید دقت کرد. افراد از 3 طریق تبادل پیام می کنند: از طریق آوایی / از طریق کلامی / از طریق تصویری کسی که از طریق آوا، کلام و تصویر با او در ارتباط هستید درونگراست یا برونگرا؟ جسور است یا محتاط؟ به طور کلی با 4 شخصیت در ارتباطیم... برای ملاحظه قسمت های منتخب سمینار به سایت www.lohemosbat.ir مراجعه کنید. تلفن 66466416 -66466520

Published by: lohemosbat Published at: 12 years ago Category: آموزشی