تمرین سینه، شانه، و پشت بازو - Push day

۵۰.۲ K


۴۸

سلام دوستان عزيز.با يك ويديو تمرينى ديگر در خدمت شما هستم. اين ويديو تمرين عضلات سينه، شانه و پشت بازو مى باشد. توضيحات كامل مثل تعداد ست و تعداد هر حركت در ويديو داده شده است. اميد كه ويديو مورد پسندتان قرار بگيرد. در صورت تمايل ويديو را با دوستانتان شريك بسازيد. Bench press 3*12 DumbBell press 3*12 Cable fly 3*12 Upright rows 3*12 Lateral cable raise 3*12 Triceps pushdown 3*12 Reverse grip triceps pushdown 3*12 Overhead triceps extension 3*12 Facebook: https://www.facebook.com/reza.rezaie.505 Instagram: https://www.instagram.com/itsreza94/ Sultan: https://www.instagram.com/itsofficialsultan/ https://www.youtube.com/channel/UCGjsEotAeAi8tzmYvWb4ivw?view_as=subscriber Buy your T-shirt at www.sultanathletics.com

Published by: Reza Kazemi
Published at: ۲ years ago
Category: ورزشی